Deși încă nu se știe dacă această dinamică este legată de o acțiune de marketing sau teste reale pentru un mod viitor de operare a serviciilor sale, renumita franciză de pui prăjit și-a livrat comenzile cu aceste vehicule autonome, un concept foarte similar cu „food trucks”, în care mâncarea este livrată în casa dvs. fără a fi nevoie să ieșiți să căutați mașina. Toate cele de mai sus se datorează unei companii chineze care a lansat acest mod inovator de livrare a comenzilor KFC pe stradă.

Această metodă este destul de originală și eficientă, mai ales în acestă perioadă de pandemie, deoarece nu există contact cu clienții, lucrătorii sau cu șoferul de transport, prin urmare, riscul de a contacta virusul este redus.

Apariția acestor mini-vehicule a fost ceva neașteptat pentru cetățeni, deoarece fără niciun semnal au început să circule pe străzile orașului Shanghai, identificate cu imaginea corporativă a KFC, toate autonome și fără șoferi, dar pline de mâncare. Când unii dintre clienți s-au apropiat pentru a încerca meniul, a fost suficient să îndrepte camera foto a dispozitivului mobil către un cod QR.

Cum este procesul de cumpărare?

Imaginile celor două vehicule au fost difuzate de utilizatorul Twitter @Shaghaineko, în care arată cum pot fi cumpărate unele produse din acest lanț, odată ce clientul a selectat unul și a finalizat tranzacția, una dintre ușile laterale s-a deschis pentru a putea primi comanda.

Prin intermediul unui ecran situat pe vehicul, au fost afișate prețurile și meniurile. Toate acestea se întâmplă fără intervenția umană.

Nu este încă clar dacă acesta este un program pilot KFC, dar pare o strategie bună și nu ar fi surprinzător dacă acestea ar fi utilizate zilnic în viitor.

Sursa: Mashable

By Marc

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *